Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Forsendelse og retur

Leveringstid:
Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Ved forhåndssalg av utvalgte produkter kan leveringstiden bli opp til 4 uker pga transport. 

Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling.

Hente på vårt lager i Sandefjord:
Du er hjertelig velkommen til å hente varene din selv på vårt hentepunkt i Sandefjord. Dette er selvfølgelig gratis! Du velger da "Henting på lager i Sandefjord" i kassen. Våre åpningstider er Mandag- Fredag 10-16. Du mottar SMS når ordren din er klar for henting. Vennligst vent med å hente din ordre til du har mottatt hentemelding på SMS. 
Har du valgt "hente på vårt lager i Sandefjord" men ønsker varen tilsendt istedet?
Må frakt på 79kr vippses til vippsnr: 132459 på ordre under 800kr.

 

Reklamasjon og retur:
Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Angreretten gjelder selv om varene er på salg. Ved bestilling mottar du på e-post returskjema/angrerettskjema som må benyttes. Ved retur må varen være ubrukt og merkelappene må være på. Varer kjøpt med deffektrabatt er det ikke bytterett på. 

Hvis du ønsker å returnere vare/varene sendes disse på kundens kostnad til:

Pepper.no
Gneisveien 10
3221 Sandefjord 

Tlf. 469 08 132

Ønsker du å levere returen personlig på vårt lager kan du avtale dette med oss på e-post. 

Så fort returen har kommet til oss, behandler vi den og ordren blir kreditert, dette kan ta 7-14 dager etter at vi har mottatt returen. I perioder med stor pågang kan behandlingstiden være noe lenger, det kan ta opp til 20 dager. Du som kunde betaler frakten for å få varene tilsendt, denne blir ikke kreditert ved retur. Er det en reklamasjon, kontakt oss på mail, så avtaler vi der. Godkjennes reklamasjonen, dekkes returporto av oss.

Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil.

Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Vi gjør dermed oppmerksom på at øredobber, strømpebukser o.l ikke kan returneres/byttes.

Pakken er kjøperens ansvar frem til den har kommet frem til oss.

Bytte:
Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt hos oss, fyller du ut tilsendt returskjema og returnerer varen til oss, oppgi størrelse du ønsker å bytte til. Vi har dessverre ikke mulighet til å bytte til annen vare og ulik pris, vi anbefaler deg da å legge inn ny ordre på produktet du ønsker å få pengene tilbake for den du returnerer. 

Kan jeg returnere en salgsvare?
Ja, angreretten gjelder uavhengig om det er en salgsvare eller ikke.